Βριλήσσια: Λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου σύμφωνα με τα έκτακτα μέτρα προστασίας από τον COVID-19

Βριλήσσια: Λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου σύμφωνα με τα έκτακτα μέτρα προστασίας από τον COVID-19

Σύμφωνα με την ΚΥΑ ΔΙα/ΓΠ.οικ. 13805/2021 – ΦΕΚ 843, για τα έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, η εξυπηρέτηση του κοινού στις δημόσιες υπηρεσίες με φυσική παρουσία γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

Για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και ραντεβού οι δημότες μπορούν να καλούν :

στο τηλεφωνικό κέντρο – 213-2050500

στη Γραμμή του Δημότη – 2111032323 και

στα τηλέφωνα του ΟΚΠΑ – 2106135611 & 2108100224

στο κεντρικό  ΚΕΠ (Σισμανογλείου 9): 213-2014400-4

στο παράρτημα ΚΕΠ (Αθ.Διάκου 14 & Μ.Αλεξάνδρου) : 210-8040088

Επίσης, ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΑΙ η προθεσμία πληρωμής των λογαριασμών ύδρευσης ως τις 30 Απριλίου 2021.

Η εξόφληση των λογαριασμών ύδρευσης γίνεται διατραπεζικά και μέσω των εναλλακτικών δικτύων Internet Banking, Phone Banking χρησιμοποιώντας τον κωδικό πληρωμής από τον αναλυτικό λογαριασμό ύδρευσης.

Για την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών μπορείτε να μπαίνετε στο http://aitiseis.menoumespiti-vrilissia.gr/sadv

Για οποιαδήποτε τροποποίηση θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση.

Τηρούμε αυστηρά τα μέτρα προστασίας και παραμένουμε δίπλα στο δημότη.

Μένουμε ασφαλείς.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα edisorama.gr , συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο