Ας γνωρίσουμε καλύτερα το πρώτο καθαρά Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Ας γνωρίσουμε καλύτερα το πρώτο καθαρά Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Μια καθαρά ελληνική πρόταση που μπορεί να γίνει πραγματικότητα: Το πρωτότυπο L7e Quadricycle Urban electric Vehicle

Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί επιστήμονες κυρίως μηχανική μηχανολόγοι που ασχολούνται με την κατασκευή ηλεκτρικού αυτοκινήτου . Όμως δυστυχώς στην χώρα μας δεν υπάρχουν επενδυτές για ένα τέτοιοι εγχείρημα , έτσι καταφεύγουν στο εξωτερικό. Φυσικά κάποιοι είναι αυτοί που μένουν στην πατρίδα και ελπίζουν στο θαύμα .

Ένας από αυτούς είναι και ο Ηλίας Σελέκος, βιομηχανικός σχεδιαστής και ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων, δημιούργησε το πρωτότυπο, ηλεκτρικό όχημα που βλέπετε, σκοπεύοντας να το βάλει σε παραγωγή αν εκπληρωθούν οι προϋποθέσεις που προανέφερα.

Ας γνωρίσουμε καλύτερα το πρώτο καθαρά Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Πρόκειται για ένα υπέρ-ελαφρύ ηλεκτρικό όχημα της κατηγορίας L7e Quadricycle, που βρίσκεται σε προβιομηχανικό στάδιο εξέλιξης.

Ας το γνωρίσουμε καλύτερα και ας ελπίσουμε να μπει στην παραγωγή.

Διαστάσεις

Μήκος: 2300 χιλιοστά (2500-2700 χιλιοστά)*

Πλάτος: 1250 χιλιοστά

Ύψος: 1680 χιλιοστά (2700 -2800 χιλιοστά)*

Μεταξόνιο: 1600 χιλιοστά (1750-1800 χιλιοστά)*

Βάρος: Μικτό: 900 κιλά – άδειο – 480 κιλά

Ισχύς: X4 Hub motors 3kw (12Kw total) <6Kw-96V

Ενέργεια: X4-X5 Batteries Li-In 96V-40 Amber  με αντίστοιχους φορτιστές 6Α και ανάλογα ΒΜS με 1000 έως 1400 κύκλους ζωής.

Διαχείριση: Ηλεκτρονικό διαφορικό (σημ. γωνία Αckerman) – μνήμη-σύστημα ενημέρωσης βλαβών ΟΒD II ηλεκτρονικά όργανα, ενδεικτικές λυχνίες Χ2 Controlers 96V-150A με λειτουργία Regen και Can Bus.

Ανάρτηση: Ανεξάρτητη σε κάθε τροχό με διπλούς προηγούντες βραχίονες εμπρός με Castor 80 μοίρες και μονοί υστερούντες πίσω, με ελατήριο-αμορτισέρ αερίου-λαδιού έκαστος.

Ας γνωρίσουμε καλύτερα το πρώτο καθαρά Ελληνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Διεύθυνση: Εμπρός κρεμαγιέρα με 45%:1 ηλεκτρική υποβοήθηση, σπαστή κολόνα και ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος τιμόνι.

Τροχοί: Χ4 ζάντες αλουμινίου 14΄΄Χ 5΄΄ με καρέ 100Χ4 – ελαστικά : 155Χ70Χ14 χωρίς αεροθάλαμο.

Ασφάλεια επιβατών: Κλωβός ασφαλείας (Roll-bar) + Airbag (οδηγού), ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων.

Τροφοδοσία: Απλή πρίζα μονοφασικού 16Α

Χρόνος ολικής φόρτισης: 6-7 ώρες* (σημ.: σε ταχυφορτιστή 2 ώρες).

Μέγιστη ταχύτητα: έως 45 χλμ./ώρα * (βάση νομοθεσίας κατηγορίας L7) μέγιστη: 80 χλμ./ώρα

Αυτονομία: από 160 έως 200 χλμ.* (ανάλογα με το ‘πακέτο’ μπαταριών).

Θέσεις επιβατών: 1+2 και 1+3 με τον οδηγό μπροστά και στο κέντρο.

Κύκλος στροφής: 6.000 χιλιοστά – Εύρος ανάρτησης: 100 χιλιοστά.

Πέδηση: Χ4 δισκόφρενα 220 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες με ηλεκτρική αντλία κενού – ABS και ηλεκτρικό χειρόφρενο (Button).

Φώτα: Όλα LED με λειτουργία φώτων ημέρας.

Εξοπλισμός: Αir conditioned με σταθερή θερμοκρασία 22C σε όλες τις εκδόσεις (στάνταρ). Επιπλέον συσκευή εντοπισμού θέσης GPS, κίνησης, βέλτιστης διαδρομής κα.

Σημείωση 1: * εκδόσεις Van, Cargo, Passenger.

Σημείωση 2: * ενδεχομένως μέχρι και την εξέλιξη του πρωτοτύπου σε πλήρη λειτουργικότητα, να αλλάξουν λίγο ή πολύ επί μέρους τεχνικά και λοιπά στοιχεία.

 

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα edisorama.gr , συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο