Αυστραλοί ερευνητές βρήκαν γιατί η γη μυρίζει μεθυστικά μετά από κάθε βροχή

Αυστραλοί ερευνητές βρήκαν  γιατί η γη μυρίζει μεθυστικά μετά από κάθε βροχή

Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «Nature Microbiology» Αυστραλοί ερευνητές βρήκαν  γιατί η γη μυρίζει μεθυστικά μετά από κάθε βροχή.

Αυτή η μυρωδιά του φρέσκου και της γης που γεμίζει τον αέρα μετά τη βροχή είναι έργο μιας ομάδας βακτηρίων που παράγουν έναν παράγοντα που απελευθερώνει αυτή την οσμή.

Τα βακτήρια αυτά ονομάζονται  Streptomyces  και ευθύνονται για αυτές τις μεθυστικές αυτές οσμές. Τα Streptomyces είναι ένα γένος βακτηρίων που περιλαμβάνουν πάνω από 500 είδη και τα συναντάμε στο χώμα και τη βλάστηση. Απελευθερώνουν αυτή την οσμή για να δελεάσουν έντομα και μικρά ζώα να τα εντοπίσουν και να τα φάνε.

Αυστραλοί ερευνητές βρήκαν γιατί η γη μυρίζει μεθυστικά μετά από κάθε βροχή

Κι αυτό γιατί τα ζώα που τρέφονται με τα συγκεκριμένα βακτήρια καταλήγουν με τους σπόρους τους στο σώμα τους. Όμως χωρίς να το θέλουν τους μεταφέρουν σε άλλα σημεία , κάνοντας τους σπόρους δηλαδή να φτάσουν πολύ μακριά, και με την νέα βροχή να αρχίσει ένας νέος κύκλος ζωής .

Κλείσιμο