«Η Ακριβότερη Διαφήμιση Όλων των Εποχών» Η Νικόλ Κίντμαν και το Chanel No. 5
«Η Ακριβότερη Διαφήμιση Όλων των Εποχών» Η Νικόλ Κίντμαν και το Chanel No. 5

«Η Ακριβότερη Διαφήμιση Όλων των Εποχών» Η Νικόλ Κίντμαν και το Chanel No. 5

Στο επίκεντρο αυτής της ακριβής παραγωγής βρισκόταν η Νικόλ Κίντμαν, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες ηθοποιούς του Χόλιγουντ, η οποία λέγεται ότι έλαβε περίπου 3 εκατομμύρια δολάρια για τη συμμετοχή της
«Η Ακριβότερη Διαφήμιση Όλων των Εποχών: Η Νικόλ Κίντμαν και το Chanel No.5»

Η πιο δαπανηρή διαφήμιση που έχει γυριστεί ποτέ είχε πρωταγωνίστρια τη Νικόλ Κίντμαν και κόστισε 33 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό το τρίλεπτο διαφημιστικό όχι μόνο έγραψε ιστορία για την καλλιτεχνική του προσέγγιση, αλλά και για το ιλιγγιώδες ποσό που απαιτήθηκε για την παραγωγή του.

Μια Κινηματογραφική Παραγωγή για ένα Άρωμα

Στο επίκεντρο αυτής της ακριβής παραγωγής βρισκόταν η Νικόλ Κίντμαν, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες ηθοποιούς του Χόλιγουντ, η οποία λέγεται ότι έλαβε περίπου 3 εκατομμύρια δολάρια για τη συμμετοχή της. Η διαφήμιση αυτή ήταν για το θρυλικό άρωμα Chanel No. 5, γυρισμένη το 2004 υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Μπαζ Λούρμαν. Η συνεργασία τους, μετά την επιτυχία του “Moulin Rouge!”, δημιούργησε κάτι πολύ πέρα από ένα απλό τηλεοπτικό σποτ. Το αποτέλεσμα θύμιζε κινηματογραφική ταινία μικρού μήκους, με μια ρομαντική ιστορία, εντυπωσιακή φωτογραφία και φόντο τους εμβληματικούς ουρανοξύστες της Νέας Υόρκης.

«Η Ακριβότερη Διαφήμιση Όλων των Εποχών» Η Νικόλ Κίντμαν και το Chanel No. 5

Επίδραση στην Βιομηχανία Πολυτελείας

Η καμπάνια αυτή παραμένει μέχρι σήμερα η πιο δαπανηρή διαφήμιση στην ιστορία. Πέρα από την τεράστια εμπορική της επιτυχία, άλλαξε ριζικά τον τρόπο που τα luxury brands προσεγγίζουν το κοινό τους. Καθιέρωσε την τάση να συνδέεται το προϊόν με μια εμπειρία υψηλής αισθητικής και κινηματογραφικής αφήγησης, ανεβάζοντας τον πήχη για τις μελλοντικές διαφημίσεις πολυτελείας.

Η Στρατηγική Επιλογή της Νικόλ Κίντμαν

Η επιλογή της Κίντμαν δεν ήταν τυχαία. Εκείνη την περίοδο βρισκόταν στο απόγειο της καριέρας της, έχοντας κερδίσει Όσκαρ και άλλα βραβεία, με παγκόσμια απήχηση. Η παρουσία της ενίσχυσε την αίσθηση πολυτέλειας και την αναγνωρισιμότητα της καμπάνιας. Ο τεράστιος προϋπολογισμός της παραγωγής κάλυψε όχι μόνο την αμοιβή της πρωταγωνίστριας, αλλά και το εξαιρετικά υψηλό κόστος σκηνοθεσίας, κοστουμιών, σκηνικών και του post-production. Το τελικό αποτέλεσμα προβλήθηκε όχι μόνο στην τηλεόραση, αλλά και σε κινηματογραφικές αίθουσες, συνοδευόμενο από ειδική φωτογράφηση και μια εκτεταμένη παγκόσμια προώθηση.

Η Αμοιβή της Κίντμαν και η Εμβληματική της Εικόνα

Σύμφωνα με δημοσιεύματα της εποχής, η αμοιβή της Κίντμαν για τη διαφήμιση έφτασε τα 3 εκατομμύρια δολάρια, ένα ποσό συγκρίσιμο με αμοιβές για πρωταγωνιστικούς ρόλους σε κανονικές κινηματογραφικές ταινίες. Αν και η ίδια δεν έχει αναφερθεί δημόσια στην αμοιβή της ή στη συνεργασία, η εικόνα της στο διαφημιστικό έχει μείνει εμβληματική, συνδέοντας το πρόσωπό της με την έννοια της διαχρονικής κομψότητας του Chanel No. 5.

 

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα edisorama.gr , συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο