Κλείνουν 32 καταστήματα ΕΛΤΑ στην Αττική (Αναλυτική λίστα)
Κλείνουν 32 καταστήματα ΕΛΤΑ στην Αττική (Αναλυτική λίστα)

Κλείνουν 32 καταστήματα ΕΛΤΑ στην Αττική (Αναλυτική λίστα)

Η αναδιάρθρωση, ωστόσο, δεν αφορά μόνο την περιφέρεια, αλλά περιλαμβάνει και 32 καταστήματα εντός της Αττικής, τα οποία αναμένεται να βάλουν λουκέτο.

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) προχωρούν σε μια αιφνίδια απόφαση για το κλείσιμο 204 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, γεγονός που προκαλεί έντονη ανησυχία και δυσαρέσκεια, ιδίως στους κατοίκους και τους εργαζομένους της επαρχίας.

Η αναδιάρθρωση, ωστόσο, δεν αφορά μόνο την περιφέρεια, αλλά περιλαμβάνει και 32 καταστήματα εντός της Αττικής, τα οποία αναμένεται να βάλουν λουκέτο.

 Τα 32 καταστήματα των ΕΛΤΑ στην Αττική που κλείνουν
Σύμφωνα με τη δημοσιευμένη λίστα, τα καταστήματα που κλείνουν στην Αττική (συμπεριλαμβανομένης της Αθήνας και του Πειραιά) είναι τα εξής:

ΑΛΙΜΟΥ, ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (2) (CARREFOUR), ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ, ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ, ΒΟΥΛΑΣ, ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ, ΓΕΡΑΚΑ, ΔΑΦΝΗΣ, ΔΑΦΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ, ΘΗΣΕΙΟΥ (ΑΘ 18), ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ, ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ, ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ, ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ, ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ (ΑΘ 49), ΚΥΨΕΛΗΣ (ΑΘ 13), ΜΑΝΔΡΑΣ, ΜΑΡΑΘΩΝΑ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΑΘ 54), ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΘ 14), ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ, ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ, ΝΙΚΑΙΑΣ, ΠΑΛΛΗΝΗΣ, ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ, ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ, ΧΟΛΑΡΓΟΥ.

 Η θέση της διοίκησης των ΕΛΤΑ

Η διοίκηση των ΕΛΤΑ απαντά στις αντιδράσεις, τονίζοντας ότι η απόφαση αυτή δεν είναι τιμωρητική, αλλά κρίνεται απαραίτητη για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας του οργανισμού.

Βασικά επιχειρήματα της εταιρείας:

Οικονομική ζημία: Τα συγκεκριμένα καταστήματα εμφάνιζαν πολύ χαμηλό όγκο εργασιών, ενώ ορισμένα είχαν ετήσιες ζημίες που ξεπερνούσαν τα 150.000 ευρώ.

Υψηλό κόστος: Τα φυσικά καταστήματα, ενώ παράγουν λιγότερο από το 10% των συνολικών εσόδων, απορροφούν σχεδόν το μισό λειτουργικό κόστος της εταιρείας.

Αλλαγή εποχής: Ο ταχυδρομικός τομέας μετασχηματίζεται. Η χρήση επιστολών και χαρτιού μειώνεται δραστικά, ενώ το μέλλον βρίσκεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στη διαχείριση δεμάτων.

 Το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης

Τα ΕΛΤΑ διαβεβαιώνουν ότι δεν εγκαταλείπουν τις περιοχές, αλλά υιοθετούν ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης, το οποίο υποστηρίζουν ότι θα είναι πιο δίκαιο, γρήγορο και οικονομικά βιώσιμο:

Ενισχυμένο δίκτυο ταχυδρόμων: Θα χρησιμοποιηθούν ταχυδρόμοι εξοπλισμένοι με POS και φορητές συσκευές για συναλλαγές.

Εξυπηρέτηση κατ’ οίκον: Θα παρέχεται δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού στο σπίτι για συναλλαγές, ειδικά για ηλικιωμένους και κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών.

Εναλλακτικά σημεία: Θα λειτουργούν κινητές μονάδες και θα αναπτυχθούν συνεργασίες με μικρά τοπικά καταστήματα που θα λειτουργούν ως σημεία εξυπηρέτησης.

Οι πολίτες, σύμφωνα με τη διοίκηση, θα μπορούν με ένα απλό τηλεφώνημα να κανονίζουν επίσκεψη ταχυδρόμου στην πόρτα τους για την ολοκλήρωση των συναλλαγών.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα edisorama.gr , συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο