Φέτος, η Black Friday θα λάβει χώρα την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, δηλαδή στις 28/11, και θα ακολουθήσει η Cyber Monday την 1η Δεκεμβρίου 2025.
Οι δύο αυτές ημέρες εκπτώσεων προκαλούν μεγάλο ενθουσιασμό παγκοσμίως, ενισχυόμενο από έντονο μάρκετινγκ. Αυτή η ατμόσφαιρα μπορεί να δημιουργήσει στους καταναλωτές το αίσθημα του “φόβου της απώλειας” (FOMO), ωθώντας τους σε αγορές από τον φόβο μήπως χάσουν μία ευκαιρία.
Παρ’ όλα αυτά, είναι κρίσιμο οι καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.
Και οι δύο εκδηλώσεις προσφέρουν πληθώρα εκπτώσεων, αλλά διαφέρουν ως προς την κύρια εστίασή τους. Η Black Friday παραδοσιακά δίνει έμφαση σε προϊόντα για το σπίτι και συσκευές, αν και πλέον περιλαμβάνει προσφορές σε μεγάλη γκάμα προϊόντων, όπως ρούχα και υποδήματα. Αντίθετα, η Cyber Monday επικεντρώνεται κυρίως σε είδη τεχνολογίας, gadgets, λογισμικό και συνδρομές, με τις προσφορές να είναι διαθέσιμες αποκλειστικά μέσω διαδικτύου.
Είναι απαραίτητο να γίνεται έρευνα αγοράς πριν από οποιαδήποτε αγορά, ώστε να εξακριβωθεί η ειλικρίνεια των εκπτώσεων και να αποφευχθούν οι παραπλανητικές τιμές.
Τέλος, συνιστάται προσοχή στις online συναλλαγές: οι καταναλωτές πρέπει να αποφεύγουν τα ύποπτα ηλεκτρονικά καταστήματα ή προσφορές που κυκλοφορούν μόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η προστασία των προσωπικών τους δεδομένων πρέπει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα.