Από το 1997 (με την 156) η Alfa Romeo τοποθετούσε την πινακίδα κυκλοφορίας εμπρός αριστερά αποτελώντας ένα αγαπημένο στοιχείο για τους φανατικούς της μάρκας. Ο ευρωπαϊκός κανονισμός GSR 2 που εφαρμόζεται στα νέα μοντέλα από το 2024, θα γίνει υποχρεωτικός για όλα τα νέα αυτοκίνητα από τις 7 Ιουλίου 2026. Οπότε πινακίδα κυκλοφορίας εμπρός αριστερά, τέλος.
Η Alfa Romeo εγκαταλείπει σταδιακά την παραδοσιακή της θέση για την εμπρός πινακίδα κυκλοφορίας, η οποία βρισκόταν στα αριστερά του προφυλακτήρα, υιοθετώντας την κεντρική τοποθέτηση. Η αλλαγή, που ξεκίνησε με τη νέα Junior (2024) και θα επεκταθεί σε όλη τη γκάμα, με την ανανεωμένη Tonale να ακολουθεί το 2026, οφείλεται κυρίως σε ευρωπαϊκούς κανονισμούς ασφαλείας (GSR 2 και 2021/535).
Σε ορισμένες αγορές, όπως η Ιαπωνία και η Αυστραλία, η Junior εξακολουθεί να διατίθεται με την πινακίδα στο πλάι. Στην Ευρώπη όμως, η αλλαγή φαίνεται να οφείλεται κυρίως σε νομικούς και κανονιστικούς λόγους. Ο ευρωπαϊκός κανονισμός GSR 2 που εφαρμόζεται στα νέα μοντέλα από το 2024, θα γίνει υποχρεωτικός για όλα τα νέα αυτοκίνητα από τις 7 Ιουλίου 2026. Οι νέες νομικές απαιτήσεις, όπως η βελτίωση του αυτόματου φρεναρίσματος για αναγνώριση πεζών/ποδηλατών, επιβάλλουν αλλαγές στον σχεδιασμό του εμπρός μέρους, καθιστώντας δύσκολη την έκκεντρη τοποθέτηση της πινακίδας.
Η χαρακτηριστική αυτή θέση της πινακίδας υπήρχε στα περισσότερα μοντέλα της Alfa Romeo από το 1997 (με την 156), αλλά και παλαιότερα, αποτελώντας ένα αγαπημένο στοιχείο για τους φανατικούς της μάρκας. Παρόλο που η αλλαγή προκαλεί αντιδράσεις, η Alfa Romeo δηλώνει ότι εργάζεται για να διατηρήσει το δικαίωμα μετατόπισης της πινακίδας στο μέλλον, αν το επιτρέψουν οι συνθήκες.