Λυκόβρυση Πεύκη : Εξυπηρέτηση από τις δημοτικές υπηρεσίες κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού για τον περιορισμό της διασποράς του Covid-19

Λυκόβρυση Πεύκη : Εξυπηρέτηση από τις δημοτικές υπηρεσίες κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού για τον περιορισμό της διασποράς του Covid-19

Εξυπηρέτηση από τις δημοτικές υπηρεσίες κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού για τον περιορισμό της διασποράς του Covid-19

Στο πλαίσιο της εφαρμογής των νέων μέτρων για την προστασία των πολιτών και των εργαζομένων στο χώρο εργασίας και τον περιορισμό της διασποράς του Covid-19, ο Δήμος Λυκόβρυσης Πεύκης ανακοινώνει ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις Υπηρεσίες του Δήμου γίνεται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Όπως αναφέρει η Εγκύκλιος του Υπουργείου Εσωτερικών με αριθμό πρωτοκόλλου ΔΙΔΑΔ/Φ.69/193/οικ.24091:

«Το κοινό εισέρχεται κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο: [α] πιστοποιητικού εμβολιασμού, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 9 ή [β] πιστοποιητικού νόσησης, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9 ή [γ] βεβαίωσης αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου για κορωνοϊό COVID-19 (PCR ή rapidtest), σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9. Οι ανήλικοι από τεσσάρων έως και δεκαεπτά ετών, δύνανται να προσκομίζουν, εναλλακτικά, δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test),σύμφωνα με τις παρ. 3 και 4 του άρθρου.

Εξαιρούνται από την εφαρμογή του παρόντος σημείου απολύτως κατεπείγουσες περιπτώσεις, που δεν επιδέχονται αναβολής».

Από τον Ιούλιο του 2021 έχει τεθεί σε λειτουργία η πλατφόρμα e-ραντεβού του Δήμου Λυκόβρυσης- Πεύκης μέσω της οποίας αναβαθμίζεται η διαδικασία ηλεκτρονικού προγραμματισμού επισκέψεων στις δημοτικές υπηρεσίες, που έχουν επαφή με το κοινό.

Οι πολίτες που επιθυμούν να προσέλθουν σε υπηρεσίες του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους, θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να κλείνουν το ραντεβού τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://likovrisipefki.irantevou.gr/

Συγκεκριμένα, ο ενδιαφερόμενος πολίτης  κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτει, θα μπορεί να επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί, να ενημερώνεται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του και να διευκρινίζει χρήσιμες πληροφορίες. Έτσι, τα αρμόδια στελέχη του Δήμου είναι καλύτερα προετοιμασμένα για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας. Μπορεί επίσης να επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προσέλθει στο Δήμο. Προβλέπεται ακόμα και η διαδικασία ηλεκτρονικής ακύρωσης του ραντεβού και ο επαναπροσδιορισμός του.

Tα e- ραντεβού μπορούν να κλείνονται με τα τμήματα των Διευθύνσεων Διοικητικών Υπηρεσιών, Οικονομικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας, Τεχνικών Υπηρεσιών καθώς και το Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Εθελοντισμού και το Αυτοτελές Γραφείο Διοίκησης, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του ΚΟΙΠΑΠ.

Οι πολίτες που δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά, μπορούν να επικοινωνούν με τη γραμμή του Δημότη στο  τηλέφωνο 15323 και 210 6145130. Επίσης μπορούν να επικοινωνούν με τον Δήμο μέσω της εφαρμογής Citify: www.citifyapp.com Επιπλέον, για αλλαγές στα ισχύοντα μέτρα οι πολίτες καλούνται να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα του Δήμου www.likovrisipefki.gr   και τη σελίδα του facebook: «Δήμος Λυκόβρυσης- Πεύκης».

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Λυκόβρυση Πεύκη, 31 Δεκεμβρίου 2021

 

 

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα edisorama.gr , συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο