H Nissan άλλαξε λογότυπο, πραγματοποιώντας την παγκόσμια πρεμιέρα του με το νέο μοντέλο της Ariya το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της γκάμας της που διαθέτει το νέο λογότυπο της.
Το νέο σήμα το οποίο θα κοσμεί όλα τα καινούρια ή ανανεωμένα μοντέλα από εδώ και στο εξής συμβολίζει την διαρκή τάση της εταιρείας στο να συνεχίζει να καινοτομεί για τις νέες γενιές πελατών. Παρόλο που το νέο λογότυπο θυμίζει ορόσημα και αναμνήσεις του παρελθόντος καθώς το όνομα της εταιρείας παραμένει στο κέντρο του λογότυπου, φέρνει την εξέλιξη θυμίζοντας παράλληλα και την πλούσια κληρονομιά και παράδοση της εταιρείας στις καινοτομίες.