Τα πρώτα δρομολόγια του ηλεκτρικού λεωφορείου ξεκινούν στο Ρέθυμνο

Τα πρώτα δρομολόγια του ηλεκτρικού λεωφορείου ξεκινούν στο Ρέθυμνο

Στο Δήμο Ρεθύμνης ξεκίνησαν τα δρομολόγια για το ηλεκτρικό λεωφορείο  του ΚΤΕΛ προκειμένου να πραγματοποιεί  καθημερινά διαδρομές μεταφέροντας τους .

Πρόκειται για το ηλεκτρικό λεωφορείο 21 θέσεων που, απέκτησε το Ρέθυμνο μέσω του προγράμματος Civitas Destinations.

Καθημερινά, θα εκτελεί συγκεκριμένο δρομολόγιο, από τις 10 το πρωί έως και τις 6 το απόγευμα οι διαδρομές θα είναι δωρεάν για τους πολίτες για ένα χρόνο.

Τα πρώτα δρομολόγια του ηλεκτρικού λεωφορείου ξεκινούν στο Ρέθυμνο

Το δρομολόγια που θα εκτελεί θα έχει αφετηρία τη μαρίνα, απ’ όπου θα κατευθύνεται προς το Λύκειο Ελληνίδων, από εκεί δια της οδού Μελισσινού μέχρι το ΚΤΕΛ και συγκεκριμένα μπροστά από τα δικαστήρια από όπου μέσω της οδού Γερακάρη , θα καταλήγει ξανά στη μαρίνα.

Η συγκεκριμένη διαδρομή θα γίνεται σε στάσεις που έχουν προβλεφθεί να διαμορφωθούν σε συνεννόηση με το ΚΤΕΛ ενώ οι διαδρομές θα γίνονται κάθε μια ώρα.

Ο πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Ρεθύμνης Τάσος Παπαδουράκης  μιλώντας στον ΤΕΑΜ FM επεσήμανε:

«Είναι ένα μικρό ηλεκτρικό λεωφορείο καθήμενων και όρθιων επιβατών . Είναι μια προσπάθεια για να δούμε όλοι μας τι είναι ένα ηλεκτρικό λεωφορείο μέσα στην πόλη , πως δηλαδή μπορούμε να κινηθούμε με την ηλεκτροκίνηση και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ένα τέτοιο όχημα μέσα στο Ρέθυμνο θα μπορεί να καλύψει καθημερινά αρκετές από τις ανάγκες που έχουμε, είτε είναι η διαδρομή που πηγαίνει προς το ΙΚΑ, είτε σε κοντινά χωριά.

Τα πρώτα δρομολόγια του ηλεκτρικού λεωφορείου ξεκινούν στο Ρέθυμνο

Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως αν υπήρχε επιδότηση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στο πλαίσιο του εθνικού σχεδιασμού, αυτό θα έδινε τη δυνατότητα για περαιτέρω ανάπτυξη και απόκτηση περισσότερων μέσων μεταφοράς Η Ευρώπη μέσω του προγράμματος Civitas δίνει σημαντική ώθηση στην βιώσιμη κινητικότητα αφού έχει επιδοτήσει μέσα σε περίοδο 12 ετών δήμους και οργανισμούς με 25 περίπου εκ ευρώ. , όπως εξήγησε ο κος Παπαδουράκης.

 Αναφερόμενος στο παράδειγμα της Κίνας τόνισε πως στο πλαίσιο της συνεργασίας που έχει αναπτυχθεί , έχει διαπιστωθεί πως είναι μια χώρα όπου το μεγαλύτερο μέρος των οχημάτων μαζικής μεταφοράς , βασίζεται αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση.»

Στο πλαίσιο αυτό είναι αναγκαίο, όπως τόνισε ο κος Παπαδουράκης, η Ελλάδα να κινηθεί με πιο εντατικούς ρυθμούς προκειμένου να απορροφήσει και να ενσωματώσει τις ευκαιρίες που προσφέρονται.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα edisorama.gr , συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο